그대 어서 와요 보고 싶었어요 快過來吧 好想念你呢
오늘은 어땠나요 今天過得如何
그래요 수고했어요 這樣啊! 辛苦你了
무슨 일 있나요 發生什麼事了嗎
왜 자꾸만 눈을 피하나요 為什麼一直避開眼呢
어서 나를 봐요 過來看着我
나에게 할 말 있죠 ai 有話對我說對吧 ai
 
가끔 진지할 때는 무섭지만 有時有點害怕你太真摯的樣子
언제나 밝은 그대인데 不論何時都很開朗的你
오늘은 이상하게 今天有點奇怪
한숨 쉬며 말이 없네요 一直嘆氣卻不說一句話
속상한 일이 있을 때면 有任何不開心的事
솔직히 말해 줬는데 那就直接說吧
어쩌다 힘이 빠질 때면 偶爾筋疲力盡時
오히려 웃어 줬는데 反而會笑著

무슨 일 있죠 有發生什麼事吧
표정이 좋지 않아요 表情看起來不太好
숨기는 거 맞죠 有什麼隱藏的事吧
마음이 아픈가 봐요 看讓我看得好心疼


날 믿어줘요 안아줘요 請相信我 擁抱我吧
날 믿어줘요 말해줘요 請你相信我 說出來吧
사랑한다고 我愛你阿

내게 실망할 일 절대 없을 테니 絕對沒有會讓你失望的事情
Trust Me 
계속 따뜻한 눈빛으로 날 봐주겠니 一直用溫暖的眼神看著我
Trust Me

내 사랑은 영원히 변하지 않을 테니 我的愛是永恆不變的
Trust Me
무슨 일이 있어도 不管發生任何事
Trust Me
너만은 지켜 줄 테니 會一直守護著你
Trust Me

날 믿어줘요 안아줘요 請相信我 擁抱我吧
날 믿어줘요 안아줘요 請相信我 擁抱我吧
날 믿어줘요 말해줘요 請你相信我 說出來吧
날 믿어줘요 사랑한다고 請你相信我 我愛你啊
Trust Me

날 믿어줘요 안아줘요 請相信我 擁抱我吧
날 믿어줘요 안아줘요 請相信我 擁抱我吧
날 믿어줘요 말해줘요 請你相信我 說出來吧
날 믿어줘요 사랑한다고 請你相信我 我愛你啊

I know I've been a lil distant lately 我知道我最近與你有些距離
Been trying to figure things out in my life 我正在努力試著整理我的思緒
Negative thoughts in mind 負面的情緒一直在心裡
been a little bit crazy 變得有點奇怪
Trying to find a place to let it out right 試著找到對的出口說出來

It’s a cold world and I’m tired of bull 這是個冷漠的世界 我對這些爛事已厭煩
A lot of ups and downs, 人生的起起伏伏
a lot of pushin and pull  許多的推擠拉扯
Reality hits, pressure pain walk 現實重傷 壓力步履蹣跚
hand in hand 伴隨而來
still gettin used to this i 我還在努力適應著

I would never wanna put the weight 我永遠都不想
of my world on you 將我的重量加諸在你身上
but stress got me feeling real out of place 但是壓力讓我感到不適
Life moves a lil faster than we anticipate 生活的腳步比我們預料的還快
and I’m havin trouble controllin the pace 而我無法控制那速度
You the only real thing in this world 你是這世界真實的唯一
I love you and you know it 我愛你 你也知道
I appreciate you and i hope you know 我很感謝妳也希望你明白
I’m always trying to find ways to show it 我努力將此表現出來

no matter what I be going through 不管我遇到甚麼事情
You bring back to senses the way 你都能幫助我度過
you put words together and though 一同實踐它
I don’t mention this side of myself too much, 雖然我無法清楚的表達我的感受
I don’t need to cuz You know me better 但我也不需要 因為你更懂我
Lose faith in me never, 不要對我失去信心
know that I'm a go getta, 相信我會做到的
when i say ima get it, 我從不食言
yeah I mean every letter 不論是再小的諾言
Promises were made and i intend to keep em 約定已成定局 而我一定會達成
Today may b an L but ima bounce back 今天可能是輸家 但我會回來的
harder than ever 一次比一次堅強

Cause the right time can lead to a life time; 正確時間的會領導我們一輩子
Vivid pictures of livin makin killin 未來生動地浮現在眼前
with you by my side 有你在我身邊
You help me stay true to myself 你幫助我面對自己
What u provide could never 就算拿任何東西
amount to any wealth 也無法交換
This could be the realest verses i wrote  這可能是我寫的最真摯的文字
In my dark days girl it’s you 在我的低潮時 是你
that shows me hope 給了我希望
They say the sun don’t shine forever, 他們說太陽不會永遠升起
but through any weather we'll make it, 但我們能一同度過任何天氣
as long as we make it together 只要我們能同心協力
Ain’t nothin better 沒有甚麼無法做到的

내게 실망할 일 절대 없을 테니 絕對沒有會讓你失望的事情
Trust Me 
계속 따뜻한 눈빛으로 날 봐주겠니 一直用溫暖的眼神看著我
Trust Me

내 사랑은 영원히 변하지 않을 테니 我的愛是永恆不變的
Trust Me
무슨 일이 있어도 不管發生任何事
Trust Me
너만은 지켜 줄 테니 會一直守護著你
Trust Me

날 믿어줘요 안아줘요 請相信我 擁抱我吧
날 믿어줘요 안아줘요 請相信我 擁抱我吧
날 믿어줘요 말해줘요 請你相信我 說出來吧
날 믿어줘요 사랑한다고 請你相信我 我愛你啊
Trust Me

날 믿어줘요 안아줘요 請相信我 擁抱我吧
날 믿어줘요 안아줘요 請相信我 擁抱我吧
날 믿어줘요 말해줘요 請你相信我 說出來吧
날 믿어줘요 사랑한다고 請你相信我 我愛你啊

보고 싶었어요 好想你啊
오늘은 어땠나요 今天過得如何
그래요 수고했어요 ai 這樣啊  辛苦你了 ai

 

▶也來看看這個◀

 

【歌詞學韓文】 KARD - Trust Me J.Seph & Somin ver.

【歌詞學韓文】KARD - You in Me

純歌詞 | KARD - You In Me

純歌詞 | KARD - Into You

純歌詞 | KARD - Trust Me J.Seph & Jiwoo ver.

arrow
arrow

    韓宣 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()