서로의 눈치만 보지만
雖然只是在觀察著彼此
네 속마음 들킨걸 아는걸
我也知道我的內心早已被發現
Don’t you agree
你也同意吧
Don’t you agree
你也不反對吧

감정을 속이려 하는 너
想要隱藏感情的你
시간 없어 넌 just wasting time
沒有時間了 你只是在浪費而已
Don't you agree
你也同意吧
Don’t you agree
你也不反對吧

Who needs to go to sleep
當你在我身邊
when I got you next to me
誰還能入眠

이 밤은 흘러가고
匆匆流逝的這夜晚
더는 숨기려고 해도 의미없어
想再隱藏什麼也於事無補
So come on come on come on
Let's get physical
讓我們一起狂歡吧

이 방의 문을 닫고
關上這房間的門
둘이서만 함께 하는 이 공간에서
在只有你與我的空間中
So come on come on come on
所以來吧 讓我們一起
Let's get physical
讓我們一起狂歡吧

Adrenaline keeps on rushing in
腎上腺素不停地激發
Love the simulation
像是一場
we're dreaming in
如夢似幻的虛擬場景
Don't you agree
你也同意吧
Don’t you agree
你也不反對吧

I don't wanna live another life
我不想去過別人的人生
'Cause this one's pretty nice
因為現在這個就足夠精彩
Living it up
享受生命吧

Who needs to go to sleep
當你在我身邊
when I got you next to me
誰還能入眠

All night I'll riot with you
與你徹夜揮霍到天明
I know you got my back
我知道你會在我身邊
and you know I got you
就像我會一直在你左右
So come on come on come on
所以來吧 讓我們一起
Let's get physical
讓我們一起狂歡吧

Lights out and follow the noise
當燈光暗下 跟隨那如雷灌耳的聲響
Baby keep on dancing
寶貝 就盡情地跳舞吧
like you ain't got a choice
像是你早已無法控制自己
So come on come on come on
所以來吧 讓我們一起
Let's get physical
讓我們一起狂歡吧

Hold On 너와 나의 케미
Hold On 你與我之間的化學反應
Come On Hold On
거부할 수 없어 Come On
難以拒絕的誘惑 Come On
Baby keep on dancing
寶貝 就盡情地跳舞吧
Let's get physical
讓我們一起狂歡吧

Hold on just a little tighter
再把我抱得更緊一些
Come on
來吧
Hold on tell me if you're ready
告訴我你已經準備好了
Come on
來吧
Baby keep on dancing
寶貝 就盡情地跳舞吧
Let's get physical
讓我們一起狂歡吧

All night I'll riot with you
與你徹夜揮霍到天明
I know you got my back
我知道你會在我身邊
and you know I got you
就像我會一直在你左右
So come on come on come on
所以來吧 讓我們一起
Let's get physical
讓我們一起狂歡吧

Lights out and follow the noise
當燈光暗下 跟隨那如雷灌耳的聲響
Baby keep on dancing
寶貝 就盡情地跳舞吧
like you ain't got a choice
像是你早已無法控制自己
So come on come on come on
所以來吧 讓我們一起
Let's get physical
讓我們一起狂歡吧

Let's get physical
讓我們一起狂歡吧
Physical
Let's get physical
讓我們一起狂歡吧
Come on physical

arrow
arrow
    全站熱搜

    韓宣 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()