close

Life is just one shot l won’t hesitate
人生只有一回 而我不會猶豫不決
I have to live my own life
我有自己的人生要過
Yeah Bring the mockery I can take it
Yeah 不害怕他人的嘲諷
You will end up begging for forgiveness
最後你將會尋求我的饒恕

Everyone close ears
每個人都摀住了雙耳
Everybody shut their eyes
所有人都緊閉著雙眼
They surrender to their life
他們向現實投降
Live according to the plan
依循規則過活
But I will go straight to my own way
但我只走在我筆直的道路上
That’s the only one reason
那是唯一的理由
I won’t stop ‘till I die
不會停下來 直到倒下為止

Even if I’m out of breath
就算喘不過氣
I’m running endlessly
我也會持續奔跑
Till I find my own way
直到找到屬於我的康莊大道
Don’t look back anymore
不再回頭

Driven by bitter despair
在逆境中成長
Even if I get swept up in the world Woh
就算我被世界捲入黑暗中 Woh
Even if I’m out of breath
就算喘不過氣
I’m running endlessly
我也會持續奔跑
Till I find my brand new way
直到我找到全新的人生

The brake of my life is broken anyway
反正我人生的煞車早已失靈
l’m gonna go straight all the way
那就讓我繼續勇往直前
Ready to run like mad to catch someday
準備大獲豐收
Oh There is no time to sleep
Oh 沒時間睡眠
I can’t afford to slip up
沒有滑跤的時間

You don’t have to know
你不需要知道
How to get away from here
怎麼擺脫這裡
I don’t wanna tell a lie
我不想說謊
There is always a new way
總是會有新的方法
There is a time and place for everything
總會有時間與空間
That’s the another reason
總會有其他的理由
I won’t stop ‘till I’m done
直到完成前我不會停歇

Even if I’m out of breath
就算喘不過氣
I’m running endlessly
我也會持續奔跑
Till I find my own way
直到找到屬於我的康莊大道
Don’t look back anymore
不再回頭

Driven by bitter despair
在逆境中成長
Even if I get swept up in the world Woh
就算我被世界捲入黑暗中 Woh
Even if I’m out of breath
就算喘不過氣
I’m running endlessly
我也會持續奔跑
Till I find my brand new way
直到我找到全新的人生

No need to know how to get away
不需要知道怎麼找到方向
Cause I’m gonna find my brand new way
因為我會開拓我自己的路
I don’t need to know how to get away
我不需要知道怎麼走
Cause I’m gonna find my brand new way
因為我會走在自己的康莊大道

Even if I’m out of breath
就算喘不過氣
I’m running endlessly
我也會持續奔跑
Till I find my own way
直到找到屬於我的康莊大道
Don’t look back anymore
不再回頭

Driven by bitter despair
在逆境中成長
Even if I get swept up in the world Woh
就算我被世界捲入黑暗中 Woh
Even if I’m out of breath
就算喘不過氣
I’m running endlessly
我也會持續奔跑
Till I find my brand new way
直到我找到全新的人生
Woh
Till I find my brand new way
直到我找到全新的人生

arrow
arrow
    全站熱搜

    韓宣 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()