close
I will love you through the pain.
我會因痛苦而愛你
Coz you'll love me just the same.
因為你也同樣這麼愛著我
네가 어디 있든 난 너에게로 달려가
無論你在哪裡 我都會飛奔而去
You will love me through the pain.
你會因痛苦而愛著我
Coz I'll love you just the same.
因為我也同樣這樣愛著你
내가 어디 있든 넌 내게로 달려와 줘
無論我在哪裡 都請你奔過來我身邊
Oh, My love.

눈을 감아도 늘 보이는 Your eyes
闔上雙眼也會一直看見 Your eyes
귀를 막아도 들려오는 Your voice
堵住耳朵也會一直聽見 Your voice
왠지 자꾸만 널 보고 듣게 돼
為甚麼總是一直聽見 一直看見你
미칠 것 같아
像要瘋了一樣
I miss you, I miss you.

네 앞에 서면 흔들리는 My eyes
只要站在你面前 就會動搖的 My eyes
네 앞에 서면 떨려오는 My voice
只要站在你面前 就會顫抖的 My voice
왠지 자꾸만 널 바라보게 돼
怎麼總是一直望著你
미칠 것 같아
像要瘋了一樣
I need you, I need you.

I will love you through the pain.
因痛苦而愛你
Coz you'll love me just the same.
因為你也同樣這麼愛著我
네가 어디 있든 난 너에게로 달려가
無論你在哪裡 我都會飛奔而去
You will love me through the pain.
你會因痛苦而愛著我
Coz I'll love you just the same.
因為我也同樣這樣愛著你
내가 어디 있든 넌 내게로 달려와 줘
無論我在哪裡 都請你奔過來我身邊
Oh, My love.

따스한 온기로 날 감싸는 Sunlight
用那溫暖的熱氣將我包圍的 Sunlight
어두운 밤하늘 널 비추는 Moonlight
在漆黑的夜空中照亮我的 Moonlight
언제나 서로에게 우린 마치 해와 달 같아
無論何時 我們彼此就像是太陽與月亮
I love you, I love you.

I will love you through the pain.
我會因痛苦而愛你
Coz you'll love me just the same.
因為你也同樣這麼愛著我
네가 어디 있든 난 너에게로 달려가
無論你在哪裡 我都會飛奔而去
You will love me through the pain.
你會因痛苦而愛著我
Coz I'll love you just the same.
因為我也同樣這樣愛著你
내가 어디 있든 넌 내게로 달려와 줘
無論我在哪裡 都請你奔過來我身邊
Oh, My love.

I will love again.
I will love again.

I will love you ‘til the end,
我會永遠愛著你
Coz you'll love me just the same.
因為你也這樣愛著我
멀고 먼 저 하늘 위 내 맘속의 별 하나
在那遙遠的天空之上 我心中的那顆星星
You will love me ‘til the end,
你也會一直愛著我
Coz I'll love you just the same.
因為我也這樣愛著你
언제 어디에서나 너와 함께 할꺼야
無論何時何地 我都想與你在一起
Oh, My love.

I will love you, love you, love again.
I will love you, love you, love again.

▶先熱情地打掃吧OST◀

Oh My Girl BANHANA 오마이걸 반하나 - Sweet Heart

GWSN 公園少女 공원소녀 - Oh Lady Go Lady

柳昇佑 유승우 - I Luv U Luv

Crying Nuts 크라잉 넛 - 先熱情地打掃吧 일단 뜨겁게 청소하라
arrow
arrow
    全站熱搜

    韓宣 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()