undefined

Don’t say we were meant to be
別說我們是天生一對
when you say good bye,
當你說出了再見
you’d need that phrase again
你又會需要這段誓言的

Don’t say we were always same
別說我們與彼此相向
It’d be shame for us,
那將會是我們的恥辱
If you turn out like other guys
當你跟其他人一樣變心時


When your love is kind
當你的愛很親切時
I could not resist, oh I’m helpless
我無法拒絕, 無可奈何
I’m helpless, I’m helpless
束手無策 無能為力


Don’t say we were meant to be
別說我們是天生一對
when you quit this love
當你離開了這份愛
you’d need that phrase again
你又會需要這段誓言的

Don’t say we can’t be the same
別再說我們不可能再回到重前
It would kill my heart
那句話讓我心痛不已
I thought our love was big enough
我以為我們的愛情夠大了


When your love holds me back again
當你的愛又再次緊抓住我
I could not resist, oh I’m helpless
我無法拒絕, 無可奈何
I’m helpless
無能為力

When your love is kind
當你的愛很親切時
I could not resist, oh I’m helpless
我無法拒絕, 無可奈何
I’m helpless, I’m helpless
束手無策 無能為力
 

arrow
arrow
    文章標籤
    白藝潾
    全站熱搜

    韓宣 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()