不知道要不要感謝魚糕提前準備了這些XDDDD 其實CNBLUE這種歌頌四人友情的歌曲好像幾乎沒有,比較常聽到的都是寫給BOICE的歌曲(他們超寵粉絲的啊!)記得很久以前,四個人就有說要一起進去服役,雖然最後並不是一起,但也相去不遠。每次看他們的演唱會,四個人蹦蹦跳跳,就覺得很開心,說真的,樂團感情會很好,因為一定需要大量的練習才能夠配合得如此有默契,大量的練習就意味著相處多,相處多也會有很多爭吵,很多和解,很多談話時間,我想這就是為甚麼他們可以一起走了8年,還說要一起到老爺爺樂團,我想我也會一起走下去吧XD (不小心話太多啦XDDD)

Screaming at each other again
又再一次互相咆嘯著
We never seem to click,
不曾停歇
We're fighting all of the time
總是不停爭吵的我們
Surrounded by the tension and strain
身邊圍繞的只有緊張與壓抑
So sick of all your jokes
早已厭倦那些無聊的玩笑

But times they never lie
那段青春歲月都刻劃在心裡
Times they never lie
一起共度的時光永不說謊
Round 'n' round we go
肩並肩一起走下去
Laugh all together
一同歡笑 一同哭泣
Already we know
我們早已明白

When you told me your dreams
當你告訴了我你的夢想
And your ambitions
還有你的抱負與熱情
Something crushed inside of me
我心裡似乎有了劇烈的震動
I see right through you the same
原來我們如此相似
Same way you see right through me
原來我們心靈相通
Goin' back when I found my soul brother
那時我明白 你們是我這一生中最契合的兄弟
So we'll never be apart
永不分離

If I'd walked on my way alone
如果我只能一個人前行
I would be in a place to make myself all grown
我可能一個人成長而變得獨善其身
But we're carving into our hearts
但是當我們
Create a path of arts
打造出一幅最美麗的圖畫

And times they never lie
那段青春歲月都刻劃在心裡
The Times they never lie
一起共度的時光永不說謊
Round 'n' round we go
肩並肩一起走下去
Laugh all together
一同歡笑 一同哭泣
Already we know
我們早已明白

And times they never lie
那段青春歲月都刻劃在心裡
Times they never lie
一起共度的時光永不說謊
Round 'n' round we go
肩並肩一起走下去
Laugh all together
一同歡笑 一同哭泣
Already we know
我們早已明白

When you told me your dreams
當你告訴了我你的夢想
And your ambitions
還有你的抱負與熱情
Something crushed inside of me
我心裡似乎有了劇烈的震動
I see right through you the same
原來我們如此相似
Same way you see right through me
原來我們心靈相通
Goin' back when I found my soul brother
那時我明白 你們是我這一生中最契合的兄弟
So we'll never be apart
永不分離
arrow
arrow
    全站熱搜

    韓宣 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()