https://www.youtube.com/watch?v=rloIUIKLFfY




帕尼推出了 Runaway的另一個版本!!這個版本的歌詞已經是最新版囉!!


누구에게도 말하지못해
對誰也說不出口
이상하다고 날 비웃곤해
雖然很可笑 雖然會被嘲笑
가만있어도 또웃음이나
就算只是靜靜地待著 不知不覺也會露出微笑
내가봐도 이런내모습 오랜만이야 OH
就連自己也對這樣的我感到許久不見 OH


Boy they don’t know nothing
男孩 他們什麼都不知道
They hating cause I’m into you
他們討厭的是我愛上了你
If I had a dollar for each time
若是每當他們說一句謊言
they say things that ain’t true
我就能得到一塊錢的話
I’d be a billion heiress
那我早已是億萬富翁
Sipping Dom Perignon in Paris
愜意的在巴黎啜飲著唐培里儂香檳王
Rich in the scent of our love oh
為我們的愛增添一些風味 oh


Let’s just runaway
讓我們遠走高飛
Let’s just runaway now
讓我們現在就一起遠走高飛吧
We can find a way
我們可以找到方法
I don’t really care how
我不在乎會如何
You just name a place
你只需要告訴我一個地方
I’ll be on my way round
而我就會立刻起身前往
You call my name I’ll be there waiting
只需要呼喚我 我隨傳隨到
Let’s just runaway
讓我們遠走高飛
Can’t we runaway now
不能就這樣一走了之嗎
Hear me when I say
聽我說
I don’t wanna
我再也不想
Waste another day with you away from me
浪費任何能與你在一起的一天
So let’s just runaway right now
所以讓我們一起遠走高飛吧


아직까지도 실감이 안 나
直到現在依然難以置信
(네 두눈을봐도)
就算用雙眼確認了
함께라는 게 (지금도 설레)
你就在我身旁 (至今依然悸動不已)
So glad that you do
很高興你就在這裡
시간이 멈춰버린 느낌 oh
這感覺像是時間停止了 oh


Boy I'm so glad that you got me like I got you
我好慶幸你擁有了我 像我擁有了你
If I had a dollar for each time
若是每當他們說一句謊言
they say things that ain’t true
我就能得到一塊錢的話
I’d be a billion heiress
那我早已是億萬富翁
Sipping Dom Perignon in Paris
在巴黎啜飲著
Rich in the scent of our love oh


Let’s just runaway
讓我們遠走高飛
Let’s just runaway now
讓我們現在就一起遠走高飛吧
We can find a way
我們可以找到方法
I don’t really care how
我不在乎會如何
You just name a place
你只需要告訴我一個地方
I’ll be on my way round
而我就會立刻起身前往
You call my name I’ll be there waiting
只需要呼喚我 我隨傳隨到
Let’s just runaway
讓我們遠走高飛
Can’t we runaway now
不能就這樣一走了之嗎
Hear me when I say
聽我說
I don’t wanna
我再也不想
Waste another day with you away from me
浪費任何能與你在一起的一天
So let’s just runaway right now
所以讓我們一起遠走高飛吧


(Girl I’ll be there)
하루의 시작에도 (for you)
不論是一天的開始 (for you)
잠들기전에도 (to love and care)
或是入睡以前 (to love and care)
네어깨에 기대어 매일 모든 순간 꿈을 꾸는 것 같아
依偎在你的肩上 每天每個瞬間都像是夢境般
So let’s just runaway right now


Let’s just runaway
讓我們遠走高飛
Let’s just runaway now
讓我們現在就一起遠走高飛吧
We can find a way
我們可以找到方法
I don’t really care how
我不在乎會如何
You just name a place
你只需要告訴我一個地方
I’ll be on my way round
而我就會立刻起身前往
You call my name I’ll be there waiting
只需要呼喚我 我隨傳隨到
Let’s just runaway
讓我們遠走高飛
Can’t we runaway now
不能就這樣一走了之嗎
Hear me when I say
聽我說
I don’t wanna
我再也不想
Waste another day with you away from me
浪費任何能與你在一起的一天
So let’s just runaway right now
所以讓我們一起遠走高飛吧


Let’s just runaway
讓我們遠走高飛
Let’s just runaway now
讓我們現在就一起遠走高飛吧
We can find a way
我們可以找到方法
I don’t really care how
我不在乎會如何
You just name a place
你只需要告訴我一個地方
I’ll be on my way round
而我就會立刻起身前往
You call my name I’ll be there waiting
只需要呼喚我 我隨傳隨到
Let’s just runaway
讓我們遠走高飛
Can’t we runaway now
不能就這樣一走了之嗎
Hear me when I say
聽我說
I don’t wanna
我再也不想
Waste another day with you away from me
浪費任何能與你在一起的一天
So let’s just runaway right now
所以讓我們一起遠走高飛吧


 


▶也來看看這個◀


中英歌詞 | Tiffany Young - Lips on Lips



arrow
arrow
    全站熱搜

    韓宣 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()