終於聽到李遐怡的聲音了@@雖然是featuring.....

Love is never like the movies I get it
愛情永遠不像電影般美好
막이 내리고 끝이 난 듯 but it never ends
落幕了 就結束了 但他從來不是結局
거친 네 말투 네 더러운 침대, 마치
你粗魯的語氣 你骯髒的床鋪, 就像
그리워 나 한 듯이 생각나
如此思念 讓我突然想起

역한 담배 연기 같은 love
像令人作嘔的菸氣般 love
태연하게 내뱉는 네가 미웠어
討厭那泰然說出的你
Love is like a pack of cigarettes yeah it kills me
愛就像是一包殺死我的香菸
But fxxk that I need you right now
但去他的 我現在好需要你

Bittersweet o love
苦澀又甜蜜 o love
Every love is bittersweet
每個愛情都是如此
Bittersweet o love
苦澀又甜蜜 o love
Every love is bittersweet
每個愛情都是如此
Bittersweet o love yea ay
苦澀又甜蜜 o love yea ay
We hurt we love
互相傷害 又愛著對方

Bittersweet o love
苦澀又甜蜜 o love
Every love is bittersweet
每個愛情都是如此
Bittersweet o love
苦澀又甜蜜 o love
Every love is bittersweet
每個愛情都是如此
Bittersweet o love yea ay
苦澀又甜蜜 o love yea ay
We hurt we love
互相傷害 又愛著對方

Callin' me a bxxxh I said that I’m proud of it
你說我是個婊子 而我卻回應我驕傲
They say you crazy 괜찮아 나만 이해하면 돼
他們說你瘋了 沒關係 只要我理解你就行
착한 러브 스토리 I hate that 어차피
那美好的愛情故事 反正我討厭它
꺼져버릴 불씨 just puff on it
熄滅的火苗 只要吹熄就行

You're my hero, my cowboy, my John Wayne
你是我的英雄, 我的所有, 我的狂野
Let's run like renegades yea 아무도 우릴 모르게
讓我們像個叛徒般逃跑 yea 沒有人會知道
Love is a beauty 밤하늘 위에 fireworks
愛是個美人 是夜空中的煙火
So kiss me good when it still shine away
所以親吻我吧 在他還閃耀以前

Bittersweet o love
苦澀又甜蜜 o love
Every love is bittersweet
每個愛情都是如此
Bittersweet o love
苦澀又甜蜜 o love
Every love is bittersweet
每個愛情都是如此
Bittersweet o love yea ay
苦澀又甜蜜 o love yea ay
We hurt we love
互相傷害 又愛著對方

Bittersweet o love
苦澀又甜蜜 o love
Every love is bittersweet
每個愛情都是如此
Bittersweet o love
苦澀又甜蜜 o love
Every love is bittersweet
每個愛情都是如此
Bittersweet o love yea ay
苦澀又甜蜜 o love yea ay
We hurt we love
互相傷害 又愛著對方

다들 나보고 뭐래도
其他人看著我
손가락질해대도
指指點點
우린 단단할 줄 알았어
還以為我們很堅強
다 아는데 늘 시작은 달콤했어
其實都明白 一開始總是甜蜜的

너는 날 믿을 줄 알았어
還以為你相信著我
너는 조금 다를 줄 알았어
還以為你跟其他人不一樣
내 착각이 너무 깊었어
是我有了太深的錯覺
다 아는데 쓰게 남는 이 끝 맛 도
都明白 結局是苦澀的味道
arrow
arrow
    全站熱搜

    韓宣 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()