The morning sun rise
早晨陽光升起
It takes me away
帶我遠走高飛
As I am staring at
當我雙眼凝視
The light you hold
你手裡的那道光
The feeling of adore
那份愛的感覺
Oh take me on to you
Oh 帶領我向你而去

I can’t hide anywhere
我無法再隱藏
I followed to your dream
追隨著你的夢想
Is this what they have been calling love
那就是我們名為愛的地方

And it just goes on
他就這樣持續著
Oh take me on to you
Oh 帶領我向你而去

You’re my flower and I’m your bee
你之於我 就如同花朵之於蜜蜂
You know you keep me alive
是妳讓我能活下去
You’re my reasons for everything I do
你就是原因 讓我努力的原因
The other half of me
是我的另一半

Oh take me on
Oh 隨波逐流
Down on river
如同那滾滾的江水
I'll go wherever it leads to you
無論那盡頭是哪裡 只想與你在一起
Oh take me on
Oh 隨波逐流
Into your arms
直到你的臂彎
I'll go wherever world you’re on
無論是甚麼世界 只要向著你

The morning sun rise
早晨陽光升起
It takes me away
帶我遠走高飛
As I am staring at
當我雙眼凝視
The light you hold
你手裡的那道光
The feeling of adore
那份愛的感覺
Oh take me on to you
Oh 帶領我向你而去

When the light of yours shines down so beautiful
當你的光芒照耀下來 是如此的美麗
I laugh, I sing, with you
我微笑 我歌唱 都與你一起
Oh it’s like when stars fall around you
Oh 那就像繁星灑落在你身旁
You take my heart away
是你奪走了我的心

Oh take me on
Oh 隨波逐流
Down on river
如同那滾滾的江水
I'll go wherever it leads to you
無論那盡頭是哪裡 只想與你在一起
Oh take me on
Oh 隨波逐流
Into your arms
直到你的臂彎
I'll go wherever world you’re on
無論是甚麼世界 只要向著你

arrow
arrow
    全站熱搜

    韓宣 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()